Reclamacions per les avaries de telefonia i fibra òptica
L'Ajuntament es posa a disposició dels afectats pels problemes de connexió a la xarxa de telecomunicacions
DILLUNS 23 AGOST 2021
L'Ajuntament de Puigverd de Lleida informa a tots els veïns/es que davant les contínues avaries a la xarxa de telefonia i fibra òptica que ha patit el terme municipal durant aquestes setmanes:
1. El consistori està fent gestions davant l'empresa Telefònica per tal d'aconseguir una explicació raonada de les causes de les contínues avaries i quines mesures tenen previstes per evitar-les.
2. Els i les veïnes afectades poden presentar una queixa per escrit a l'Ajuntament. Aquesta pot fer-se per dues vies:
- Online: cal emplenar i enviar la instància genèrica que hi ha disponible a l'espai e-Tram (en funcionament les 24 hores dels 7 dies a la setmana)
- Presencial: a la secretaria de l'Ajuntament. Consulteu els horaris d'estiu al 973 16 70 11.
Webs de serveis públics de defensa del consumidor:
- Agència Catalana del Consum de la Generalitat: consultes i reclamacions
- Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor - CC del Segrià: servei, consultes i reclamacions
- Consultes al telèfon 012: https://web.gencat.cat/ca/contacte/012/index.html